pepparkakshus

En annan sak (förutom budget och sånt trist) som jag börjar planera redan nu är ju vilket pepparkakshus jag ska bygga i år. Förra året gjorde jag vår sommarstuga i Blekinge och blev nöjd med allt förutom att taket till brunnen inte ville vara med utan rasade sammanlagt fyra gånger under julen innan jag gav upp och lät det vara. 
Förra årets pepparkakshus! Komplett med dålig brunn :)
 
Men i år funderar jag på att göra Lunds domkyrka kanske? Har inte gjort en kyrka sen 2011 då jag gjorde kyrkan som min farfar var präst i så det vore kul att försöka med en större den här gången. Ska leta fram lite fotografier och försöka göra en uppskattning på hur svårt det kan bli innan jag bestämmer mig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0