julfigurer

Jag har i några år varit på jakt efter söta små glasfigurer att hänga upp i granen- Tomtar, snögubbar, granar, björnar och sånt ni vet. Men jag har inte hittat några bra alls. Jag bodde tillsammans med en kompis innan som hade köpt PERFEKTA glasfigurer på en inredningsaffär för ca 10 år sedan och jag vill verkligen ha egna sådana. 
När jag var i Berlin i år så var vi inne på käthe wohlfhart och där fanns så klart massor men jag hade bara råd att köpa tre små figurer och sen valde jag och min kille det andra pyntet gemensamt. 
 
MEN så ser jag på Rustas pressvisning inför julen att de verkar ha precis sådana små figurer som jag vill ha. Kan det vara möjligt? Jag tänker hålla alla fingrar och tår för att de ska vara i rätt storlek när jag väl får se dem!
Två av tomatrna är en aning runda men granen och björnen är perfekta! (Och den nedersta tomten gillar jag också)
Maries strålande jul
2014-09-29 @ 17:20:11
URL: http://julen.gladers.net

Jag håller tummarna för att de är som du förväntar dig, de ser söta ut på bild!

Svar: Tack! Ja de verkar väldigt lovande :D
Matilda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0