24:e september

Nu är det tre månader kvar till julafton och jag har börjat med en av höstens viktigaste uppdrag: Julbudgeten.
 
Jag jobbar som timanställd och har en ganska ansträngd budget hela året igenom men detta år har jag ändå kunnat unna mig lite som tex en resa till Berlin med pojkvännen men det reflekteras ju lite på resterande budget. Hur mycket är egentligen rimligt att lägga? Därför gör jag upp en budget med vd jag SKULLE VILJA ha för något, ge bort i julklapp, blommor, bakning etc och sen kan jag försöka förhålla mig till detta i mitten av oktober, början av november. Svårt och tråkigt men nödvändigt för min del.
Hur gör ni med pengar kring jul? Har ni en budget eller kan ni spendera fritt?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0