köpenhamn

Min kille fyller år den 15:e december. Det är alltid ganska jobbigt att komma på någon bra present till honom och det är så himla jobbigt att behöva göra det två gånger så nära inpå varandra. Men i år funderar jag på att ge honom en mini-weekend till köpenhamn i födelsedagspresent. Vi bor ju inte så långt bort så det blir ju inte så dyrt och det hade varit skoj att gå på alla julmarknader som finns i stan då. Han vill nog gärna gå på zoo eller den blå planet men man hinner ju med mer än en grej! Helst vill jag ju gå på tivoli eftersom jag tycker deras juldekorationer är så vansinnigt vackra, men det verkar ju finnas en hel del andra roliga. 
Om det är någon som har bra tips på juliga grejer i köpenhamn så hojta gärna till!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0