egentid

Idag är jag ledig från jobbet och skulle egentligen haft sovmorgon. Men pojkvännens telefon ringde vid sju och hans jobb bad honom komma in extra. Lite jobbigt att vakna men jag bestämde mig för att göra precis vad fanken jag ville fram tills att han kommer hem. 
Hittills har jag kollat på tjejfilm (the other woman, sevärd faktiskt), ätit upp resterande choklad från igår (Fazers vinterchoklad är grymt god!), testat halloweenkostymer och sminkningar, läst en miljon bloggar, gosat med katten, handlat fika och käkat onyttig lunch (fish and chips!). 
När Danne kommer hem ska vi fika och sen sticker vi och tränar. Jag jobbar hela helgen så det var riktigt gött att få ha en dag med så mycket egentid att göra noll vettigt.
Helt orelaterad, men söt bild på min katt när hon flyr undan det tråkiga vädret utanför fönstret.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0