choklad

Igår när jag var och handlade så hade helt plötsligt julen slagit ner som en bomb. Mitt vid ingången var det framstaplat glögg, pepparkakor, julmust, juleskum, aladdin-askar etc. Jag väntar ju som tidigare nämnt med alla traditionenligt "juliga" saker fram till och med den första advent. (Jobbigt att gå och bli frestad i en och en halv månad till) men alla "vinter"-edition saker brukar vara mindre traditionsbundna och mer okej att prova.
Jag fastnade för Karl Fazers winter-edition choklad med smak av äpple, krokant, hasselnöt och mörk choklad. 
Jag tror att den är riktigt jäkla god!
Jag ska bara gå på en asjobbig föreläsning först sen ska jag hem och laga mat och ikväll ska jag och min kille kränga denna framför veckans avsnitt av American Horror Story. Hurra!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0