39 dagar...

Förlåt för den här dåliga uppdateringen, jag har jobbat så extremt mycket den här tiden och varit så himla trött när jag kommit hem att jag inte har kunat tänka på något annat än mat och sömn. Men det kommer bli bättre framöver, efter den här veckan ska jag vara ledig lite och tentaplugga samt planera mer inför julfirandet :D
 
Det är nu 39 dagar kvar till första advent och jag har börjat längta något enormt! När jag släpade mig hem genom stan igår så såg jag att de börjat juldekorera i Panduros skyltfönster (egentligen är det på tok för tidigt men herregud vad glad jag blev) och att de tagit in och börjat plocka upp julgrejerna på åhléns.
 
Jag funderar på att köpa en ny adventsljusstake i år. Min gamla vita börjar se lite sliten ut och det fanns en jättefin i guld inne på åhléns. 

Så här med grön mossa tycker jag den är extra snygg! 129 kr kan det ju vara värt tycker jag!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0